Sertai Program Affiliate – Introducing Broker (IB)

Weltrade Malaysia mempelawa anda untuk menyertai Program Affiliate atau lebih mudah dikenali sebagai Introducing Broker (IB), disini kami sertakan penerangan ringkas berkaitan program ini.

Bagaimana IB menjana pendapatan didalam Forex Trading ?

Dengan mengambil bahagian dalam program afiliasi WELTRADE sebagai rakan affiliate online, anda akan mendapat ganjaran mengikut syarat program afiliasi dari semua transaksi lengkap oleh pelanggan. Ganjaran diberi setiap jam. Jumlah pendapatan tidak terhad dan bergantung kepada jumlah pelanggan yang ditarik, jumlah dagangan mereka dan juga status rakan. Status Rakan merujuk kepada Standard/Professional/Expert. Semakin ramai pelanggan anda semakin tinggi status rakan anda dan semakin banyak pendapatan anda.

Bagaimanakah sistem pendaftaran perakaunan dibawah Program Affiliate ?

Sekiranya anda mempunyai rakan yang ingin mendaftar, anda hanya perlu memberikan link affiliate anda untuk membantu mereka mendaftar dan secara automatiknya setiap pendaftaran yang dibuat akan masuk dibawah link affiliate anda sendiri. Anda boleh menggunakan semua platform media sosial untuk mempromosikan kod affiliate anda dan menggunakan bahan promosi yang disediakan oleh Weltrade Malaysia.

Tidak tahu bagaimana mahu promosikan link affiliate ?

Syarikat Weltrade Malaysia sedia membantu anda menjana pendapatan melalui program Affiliate ini, pihak syarikat menawarkan bahan bahan promosi untuk membantu anda menarik pelanggan.
Apakah yang Weltrade Malaysia sediakan untuk IB mereka ?
Pihak syarikat menyediakan :
1. Banner tersedia untuk pelbagai promosi syarikat
2.Teks Promosi siap pakai yang boleh digunakan dilaman web affiliate, google, facebook, Instagram, Tiktok dan lain lain platform
3. Pautan link afiliasi tersedia untuk menarik pelanggan
4. Bahan bahan yang membantu anda untuk mengembangkan reka bentuk kreativiti pengiklanan yang unik

Bagaimana untuk mengeluarkan ganjaran/pendapatan yang diperoleh ?

Anda perlu membuat permohonan (order pengeluaran) di ruang peribadi untuk mengeluarkan dana. Pengeluaran dana bersama pihak syarikat tersedia sepanjang masa 7 hari seminggu.

Sila baca Perjanjian Affiliate disini :
my.weltrade.com/legal/#affiliate-program-terms

Daftarkan diri anda sebagai IB Weltrade Malaysia melalui pautan link dibawah :
Klik link ini my.weltrade.com/trading/type_account?r1=ipartner&r2=10504

Jika inginkan keterangan lanjut berkenaan program ini hubungi kami di talian 012-2963403

wassap.my/60122963403

Related Posts

Scroll to Top
Send this to a friend