Pelaburan Aset Digital?

Dalam perjalanan untuk menentukan sama ada anda perlu belajar tentang aset digital dan bagaimana menjadikan kelas aset sebagai sebahagian daripada kepentingan anda, salah satu soalan pertama yang mungkin anda akan tertanya-tanya adalah apa yang menjadikan aset digital begitu berbeza berbanding yang lain.

Aset digital seperti cryptocurrency, kewangan terdesentralisasi (DeFi), token tidak mudah alih (NFT) – semuanya telah menjadi tajuk hangat segenap media didunia pada ketika ini. Tidak dinafikan lagi anda pernah mendengar sekurang-kurangnya beberapa orang yang menjadi kaya melalui pelaburan mereka dalam aset digital, dan juga sebilangan kecil yang kehilangan semua atau sebahagian pelaburan mereka. Ada diantara mereka yang memulakan pelaburan dengan bitcoin (BTC, -0,94%) telah berkembang menjadi sebahagian besar aset digital, yang dilengkapi dengan teknologi, leksikon, risiko dan kesetiaan mereka sendiri terhadap pelaburan yang dipilih.

Sekarang, sebagai pedagang mungkin diantara pelanggan atau pengikut anda mempunyai persoalan tentang kemungkinan melabur dalam aset digital, kerana lebih banyak lagi pelanggan yang telah melakukan pelaburan tersebut.

Pertama, anda ingin mengetahui jawapannya supaya anda dapat menentukan jumlah masa dan wang untuk melabur dalam mempelajari kelas aset ini. Kedua, jawapannya akan menjadi asas perbualan anda dengan pelanggan anda mengenai aset digital. Ketiga, anda perlu menentukan cara terbaik untuk memasukkan aset digital ke dalam kepentingan harian anda.

Pertanyaan anda sudah terjawab dan jawapan yang anda cari untuk pelaburan digital telah diterangkan diatas, siapkan diri anda dan ayuh bersama Weltrade untuk pelaburan digital anda 

Bitcoin Spot Trading

Bagi yang ingin berdagang secara Spot Trading. anda boleh membuka akaun di weltrade. Weltrade sebuah broker antarabangsa berlesen yang telah berada di pasaran semenjak dari tahun 2006 menawarkan platform dagangan kripto terbaik. anda boleh membuka akaun di weltrade dan memilih type Digital bagi dagangan kripto.
Bagi trade di weltrade tiada caj komisyen di kenakan ketika trading dan spread yang rendah.
Anda boleh membuat deposit menggunakan pelbagai option pilihan seperti Online Bank, neteller, skrill, Perfect Money dan juga kripto

Untuk membuka akaun kripto di weltrade sila mendaftar melalui pautan link di bawah
my.weltrade.com/trading/tools?r1=ipartner&r2=10504

Related Classifieds

jual beli USDT

Kami menyediakan urusan exchange USDT BTC serendah 10 USD. sila hubungi

Penjejak Arah Gold

Penjejak arah Gold yang dapat memastikan arah keadaan Pasaran terkini Dan

Rahsia Trader berjaya

kami akan kongsikan bagaimana trader yang boleh konsistent dalam tradingnak melanggan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Niche

Scroll to Top
Send this to a friend