Pengguna Celsius dapat hasil perlombongan BTC $ 200 juta

“Tidak ada yang lebih baik daripada membina tempat untuk di jadikan  kawasan melombong bitcoin,kata CEO Celsius,iaitu  Alex Mashinsky.

Alex mashinsky, Ketua Pegawai Eksekutif pasaran wang digital kripto terpusat di Celsius, telah mendedahkan bahawa bahagian keuntungan dari pelaburan sekitar usd 200 juta.syarikat baru-baru ini di dalam infrastruktur perlombongan bitcoin akan diagihkan semula kepada pelabur dan para hodl bitcoin.

Alex mashinsky menyatakan pengembangan syarikat perlombongan telah menambahkan banyak sumber aliran hasil kelima untuk penyimpanan matawang digital kripto – di samping meminjamkan dana kepada pelabur-pelabur institusi, dan juga memanfaatkan protokol DeFi, pinjaman runcit, dan pasaran di bursa.

Pada awal bulan Jun, Celsius mengumumkan telah banyak melabur melebihi dari $ 200 juta ke infrastruktur dan kedudukan perlombongan bitcoin di amerika utara yang berada di core scientific, rhodium enterprises dan luxor technologies.

“Sebilangan besar komuniti kami memiliki bitcoin dan mereka ingin dibayar dalam bentuk bitcoin,” katanya, sambil menyatakan”Jadi, tidak ada yang lebih baik daripada membina kawasan untuk di jadikan tempat untuk para pelombong Bitcoin.”

‘’Dengan hasil mining bitcoin, kami menjamin bahawa kami dapat membayar kepada masyarakat kami apa yang kami berhutang kepada mereka, iaitu minat terhadap Bitcoin’’.

Celsius diasaskan oleh usahawan bersiri pada tahun 2017, dengan platform yang menawarkan hasil deposit yang melebihi 40 aset digital termasuk Bitcoin, Ethereum, dan stablecoin.

Perluasan perlombongan Celsius muncul ketika Mashinsky mencatat hasil dari melombing bitcoin menyusut di tengah kenaikan DeFi, dengan banyak protokol yang menawarkan minat dalam bentuk bitcoin pada pelabur atau hodl bitcoin. Celsius tidak mengenakan sebarang cas terhadap pengurusan dari pengguna, sebaliknya mengambil 20% atau lebih keuntungan yang dihasilkan tersebut.

Syarikat itu tidak semata-mata ingin melabur dalam sektor perlombongan di amerika utara,malah dengan penganalisis menjangkakan di benua akan melihat kemasukan pelombong-pelombong  yang telah berpindah di sebabkan oleh tindakan undang-undang keras oleh china terhadap sektor pelombongan baru-baru ini.

Alex mashinsky tidak terkejut dengan langkah pengawalseliaan yang di keluarkan oleh china,ianya menyifatkan tindakan itu sebagai langkah untuk menghilangkan persaingan dan melindungi mata wang digital bank pusat (CBDC) yang baru muncul.

Pada akhirnya, ketua pegawai eksekutif celsius berpendapat pada pelombong China akan terbukti bermanfaat bagi desentralisasi rangkaian bitcoin masa depan, dengan menyatakan:

‘’Memindahkan banyak pelombong-pelombong keluar dari China pastinya membantu bitcoin menjadi lebih terdesentralisasi. Oleh itu, ianya adalah perkara yang baik untuk bitcoin dalam tempoh akan datang, dan tidak semestinya perkara yang baik bagi rakyat China.

Ketua pegawai eksekutif mempunyai harapan tinggi terhadap harga bitcoin untuk sepanjang tahun ini, dengan menegaskan bahawa harganya melonjak tinggi di antara sekitar $ 140,000 dan $ 160,000 bagi 1 bitcoin.”

Namun, dia yakin pasaran akan kemuncak sebelum tahun 2022, keyakinan beliau terhadap bitcoin akan “pada harga bitcoin tahun ini di bawah $ 100,000” setelah para seller masuk untuk mengambil keuntungan dalam harga enam angka.

Bagi berminat nk trade atau nak jadi ib di,weltrade menawarkan beberapa jenis account,micro,premium,pro,ZuluTrade dan Digital

Untuk membuka akaun weltrade sila mendaftar melalui pautan link di bawah my.weltrade.com/trading/type_account?r1=ipartner&r2=28439

atau rujuk gambar rajah di bawah bagi mengisi ruang partner ,masukan no partner 28439 bagi memudahkan urusan melalui LD

Untuk Keterangan atau maklumat Lanjut boleh melalui Wassap,page fb WeltradeMY ,Youtube Channel,telegram dan IG Weltrademy
www.wassap.my/+60134099787
www.facebook.com/WeltradeMY
www.youtube.com/channel/UClUHYCMfSpQexT0Ay_Zs-hw/featured
t.me/weltrademalaysiaofficial
www.instagram.com/weltrademy/

Related Posts

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top
Send this to a friend